26 Mayıs 2015 Salı

Delirme Belirtileri ve Uyanış

1. Gün

Çık aklımdan,  çık!
Sabah sabah,
Güneş yiyerek kahvaltı yapmak nedir.


Deli mi ne!


2. Gün

Bugün bayram dedi.
Sıcak soluğuna tutundum
Salıncak gibi
Bir ömür sanki.

Delisin sen dedi.
Delisin...

3. Gün

Ayalarına değmişim
Gözlerimin ucuyla
Canı yanmış.
Oysa karanlıktır bakışlarım


Acıdır: yalnızlıktan.



4. Gün


Çıkmıyor aklımdan!
Güneşin doğuşu
Gökyüzünün kızılı ve mavisi
Soğukmuş ve üşürmüş.
Bir öpücük ısıtırmış ancak.

Günaha sokacak beni
Deli!

5. Gün

Çık aklımdan çık,
Ben oruçluyum bugün
Normal insan gibi yemeli, içmeliyim!

Rüzgara tuz ekmek bozar orucu.
Deli mi ne!


6. Gün

Çık aklımdan diyorum

Yemekten sonra biraz,
Tatlı yanlarından içelim diyor zamanın.

Dudakları yanacak haberi yok.



7. Gün : Uyanış

Bütün platonik aşklar,
güzel şarkılar yüzünden!


Çanakkale, İlkbahar


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SEKİZ SATIR (Şiir)

Birinci satırı daha şimdiden harcadım. Günbatımına benzeyen gözleriyle çocuklar, Farkında olmadan herkesin unuttuğu bir antik Roma şa...