30 Mayıs 2015 Cumartesi

Gibi (Şiir)

Gibi 

Kimden ayrı, kimden öte, boğuluyorum gözlerinde,
Nem mi, kan mı, yanaklarımdan ellerime, sanki sıcak
Sanki oluk oluk gözyaşı, sanki ölüm öncesi
kuraklığı yazın, sanki ölümden de öte

Topu topu yarım ömür, tam ayrılık, tam acı
Şakaklarımda kaç asır, kaç yumruk bu gözyaşı
Bu kan avuçlarımda kaç serçenin çığlığı
Bu ayrılık bu ömre dar geliyormuş sanki

Taş üstüne taş ve ölüm açlığından biriktirdim
Derin yara bu yürek ondan. Yaralarımda
saklan, derinlerime saplan, ağrılarımda unutma
beni, bir devin ayak izlerine bırak, git, ağlama…

yıldırımlar kadar ağır, parlak yoğun acı,
kaldırımlar kadar yitik, yorgun, ayakaltı,
susmak sanki her bıçak, sıcak gözyaşı sanki kan
gittiğin akşam bu yıldırım, seni götüren kaldırım

doğduğumdan beri çektiğim doğum sancısı
senden bana kalan tüm kokular.

Odamda napalm sıcağı, kimden ayrı, kimden öte
Odamda ağır yalnızlık, ağır gözyaşı, ağır duman
Yandığım yerlerde acı özlemek gibi seni
yazdığım yerlerde özlemek her anda ölmek gibi
 
Sinan Albayrakoğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SEKİZ SATIR (Şiir)

Birinci satırı daha şimdiden harcadım. Günbatımına benzeyen gözleriyle çocuklar, Farkında olmadan herkesin unuttuğu bir antik Roma şa...