30 Mayıs 2015 Cumartesi

Yangın (Şiir)

Yangın

Doğdum
Adını okudu kulağıma
Bağıra bağıra kalın sesli bir imam
Ona mı inansam bu yalnızlığa mı
Yanımda kalman emredildi
Sen gittin!

Bütün günahlarınım şimdi
Büyük günahların
Yandığın en büyük yangın, cehennem
Kulağımda kalın sesli bir imam
Kulağımda adın
Ben sende günah.
Gittin yaktın kendini benle
Ateşinde odun, ateşinde kül
Yalnızlığımda cehennem oldum yaktım
Yandım
Sen gittin!

Hergün bir tepeye çıkıp adını bağırdılar
Sen gittin
Hergün içimde bir yere adını yazdılar
Bilmediğim bir alfabeyle
Sen sildin
Hergün, hergün adını kazdılar çivilerle
Yüreğime bir bıçak gibi gittin
Bir bıçak gibi sildin!

Geriye derin yara
Doğduğumda söylenen koca bir yalan
Koca adam, çirkin bir ses ve adın
Gittin
Yandım
Yaktım seni kendimle!

29/03/2005
Salı, haseki istanbul
Saat:23,10
 
Sinan Albayrakoğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SEKİZ SATIR (Şiir)

Birinci satırı daha şimdiden harcadım. Günbatımına benzeyen gözleriyle çocuklar, Farkında olmadan herkesin unuttuğu bir antik Roma şa...